NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 619 Kč
skladem
naše cena 319 Kč
skladem
naše cena 590 Kč
skladem

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád

REKLAMACE

 

Veškeré reklamace je možno uplatňovat jedním z uvedených způsobů:

 

 

Každá reklamace musí obsahovat číslo objednávky a popis zjištěných závad a jejich projevů. Kupující nemá právo na výměnu zboží či vrácení peněz pokud zboží bude jakkoliv poškozené jeho nesprávným použitím, uchováním nebo špatnou manipulací.

 

Prodávající rozhodne a reklamaci a vyrozumí kupujícího e-mailem, telefonem nebo poštou.

 

Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od převzetí uplatnění Reklamace. V případě oprávněné reklamace vyřizujeme reklamaci některým z následujících způsobů:

 

  • dodáním chybějícího zboží,
  • výměnou zboží,
  • přiměřenou slevou z Kupní ceny zboží
  • vrácením zaplacené Kupní ceny v případě odstoupení od Kupní smlouvy

 

Reklamace vyřizujeme bez zbytečných odkladů.

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

 

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:

 

  • kupující odešle e-mail na adresu reklamace@komiksbox.cz (popř. dopis na adresu provozovatele) : s textem "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (popř. na účet číslo)." Datum a podpis.

 

  • kupující doručí zboží zpět na adresu Kamila Bělecká, Březová 3088, Teplice, 415 01 (neposílat dobírkou!).

 

Zboží musí být v původním obalu, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi

 

Peníze za zboží budou kupujícímu vráceny poštovní poukázkou nebo bankovním převodem, a to do 15 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

 

ZRUŠENÍ KUPNÍ SMLOUVY - Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.